ANNICKAS BYRÅ

ANNICKAS BYRÅ
ALLT FÅR PLATS I MIN BYRÅ- DET FINNS HUR MÅNGA LÅDOR SOM HELST!

25 apr. 2011



Process...

I min högra spalt- lite långt ned på sidan  finns en knapp som heter - 
I took the process pledge...
en uppmaning att visa pågående arbeten...kanske tom skapande processen 
eller det framåtskridande arbetet...
I varje fall så finns många små o stora arbeten i process hos mig. Både hemma och på jobbet. I båda fallen är det jag som håller i processen men hemma  är  den  mer konkret!    
Som den här lilla quilten till mitt mellanbarnbarn- när hon blir två år i juli...  

Så nu funderar jag på om jag ska brodera texten...eller applicera? 
Visraderna känner ni igen eller hur och de utelämnade orden ska jag göra som bilder...

Nu till min award som jag skrev om i förra inlägget.


Awarden skall ges vidare till 5 bloggare som har mindre än 100 följare,så att vi kan inspirera varandra.

I tillägg skall man göra följande:

1. Man skall länka till den man fått awarden från. 
  Det är gjort men kan göras igen...till Gunilla!

2. Man skall skicka awarden vidare till 5 andra bloggare. 
Nix det gör jag inte men kommer att tipsa om en eller annan liten blogg framöver... jag vill inte bygga in några måsten ...

3. Man skall svara på 5 frågor.  
    Svaren kommer här:

Varför började du att blogga?

Jag tyckte det verkade kul helt enkelt! Det är över 4 år sedan jag började blogga.


 Vilka bloggar följer du?

Jag läser många bloggar från kreativa människor inom allt möjligt...


Favoritfärg
 Cerice...

Favoritfilm?

En ny favoritfilm fick jag häromdagen " Igelkottens elegans"

Vilket land skulle du vilja besöka och varför?

 Japan- nyfiken och intresserad av kulturen och landskapet men nu känns det som om jag ska vänta ett tag...


...och nu till Bloggtipset;


Min första blogg som jag vill slå ett slag för är Bussler o Bussler. Maria som har bloggen lärde jag känna för en fem sex år sedan och vi har haft många roliga och lite galna projekt ihop...via nätet. Vi har även roat oss i Birmingham och setts på syträffar genom åren.
  

2 kommentarer:

Maria sa...

Gulle dig Annicka!! Stor Puss!

Katarina sa...

Skoj att få ta del av 1 av dina processer! Kul idé med täcket! Intressant att se vad du fastnar för applikation eller broderi......
Kram Katarina