ANNICKAS BYRÅ

ANNICKAS BYRÅ
ALLT FÅR PLATS I MIN BYRÅ- DET FINNS HUR MÅNGA LÅDOR SOM HELST!

19 feb. 2012

På mitt köksbord

En söndag i februari 
med feber i kroppen och ingen lust till nåt 
så är ändå min nya stickning en vitamininjektion.

En OFFE till mig. 
Jag har sett  Offe mönstret på flera olika stickbloggar och har blivit mer o mer intresserad av att sticka den tröjan.
Det finns en sida med bara Offe tröjor här


En redan stickad tröja som jag arbetade med 2010 och som aldrig blev riktigt bra kom till användning. 
Det gick snabbt att repa upp...

Här är den i sin förra version...

Garnet är Zauberball- ett sockgarn som nu får tjänstgöra som koftgarn!


2 kommentarer:

Ullis sa...

Vilken superläcker färg på garnet! Den kommer bli ursnygg på dig! Kramar Ullis

Anonym sa...

Hej! hittade dig av en slump! jag stickar också en Offe.
hälsningar Britta Widegren